perfecte teksten door psychologisch inzicht en seo-kennis

Empathie en techniek

  • Op basis van zoekwoorden-analyse

  • Zoekwoorden en synoniemen

  • Zoekwoorden in titels en beschrijvingen

  • Verbeteringen in de content-structuur van de site

  • Goede teksten die antwoord geven op problemen van jouw doelgroep

  • Illustratief beeldmateriaal

Zoekwoorden vormen een cruciaal onderdeel van de content die Google en sociale media indexeren. Hiermee wordt bepaald wat je aanbod is, wat in jouw verhaal belangrijk is en welk gewicht jij als aanbieder in de schaal legt ten opzichte van andere aanbieders. Zoekwoorden moeten op een zo hoog mogelijk niveau terugkomen in je online content om hogere posities te kunnen bereiken in de zoekresultaten van Google. Wanneer jouw klantfocus op deze manier is aangescherpt, kun je content maken en terminologie gebruiken die beter is afgestemd op de oplossingen die jouw klanten zoeken. Wanneer je deze content gebruikt in jouw communicatie komt er een betere match tot stand tussen jouw aanbod en dat wat gezocht wordt in Google.

Check ook deze onderwerpen als je met marketing aan de slag wilt:

Wat zeggen opdrachtgevers?

"Goed marketingadvies"

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer positief ben over BlueGear, over het werk van Theo. Vanaf het begin is het erg makkelijk om met hem te overleggen en mijn plannen hierdoor concreet te maken. Hij geeft goed marketingadvies zodat ik online een grote stijging qua websitebezoek heb ervaren sinds ik met hem samenwerk. Hierdoor heb ik veel meer klanten dan voorheen. Je kunt van alles aan hem overlaten (verbetering van je website, vindbaarheid, schrijven van blogs, verbetering van sociale media, zoekwoorden-onderzoek) waardoor je terecht kunt bij één persoon en niet naar een groot bureau hoeft te stappen. Vooral dit snelle schakelen, vind ik heel erg prettig. Ik adviseer Bluegear dan ook van harte bij anderen aan.

Rosalie Wubs, eigenaar VERA Shutters

"Stijgende lijn"

Zoals zovelen dacht ik dat het allemaal wel zelf kon. Beetje zoekwoorden invullen op je site, af en toe wat posten op social media en dan komt het vanzelf. Dat ging best een tijdje goed, maar het speelveld verandert steeds en als je eenmaal goed in je werkt zit, dan denk je ach, het gaat ook wel zonder dat SEO gedoe. Maar mijn website daalde de afgelopen half jaar echt drastisch in bezoekers. Nu heb ik nog steeds een goed gevulde orderportefeuille maar ik weet uit ervaring dat het soms ook ineens kan veranderen en als je er dan nog aan moet beginnen is het te laat. Gelukkig kwam Theo op mijn pad. En met hem heb ik een mooie contract afgesloten. Met zijn sociale media dashboard hou ik alle social media tegelijk bij. En de website worden door hem met analytics in de gaten gehouden. En ik heb natuurlijk ook maar een beperkt budget dus ipv dat hij alles doet, belt hij me af en toe en dan krijg een paar taken die ik die week moet doen. En het is echt waar, we zijn nog maar een maand goed op weg en de stijgende lijn is al weer zichtbaar. Ik kan jullie BlueGear van harte aanbevelen. Theo is iemand die de valkuilen van de kleine bedrijven goed begrijpt en maakt daar juist werk van.

Wilco Boksebeld, hovenier, Bladgoud Tuinen

"Perfect"

Theo schreef voor mij vijf fantastische artikelen. Boordevol info en zoekwoorden. Perfect, zo had ik het zelf nooit gekund.

Ilse de Vries, fotograaf, eigenaar Beeldbank

"Nieuwe opdrachten"

Sinds een jaar profileer ik me op sociale media. Maar ja, hoe doe je dat dan? Wat wil je vertellen en vooral wie wil je bereiken? In het intake gesprek met Theo waren dit de vragen om te beantwoorden. Je probeert mensen naar je website te krijgen, maar dan moeten ze daar ook hun vragen kunnen stellen, of vinden waar ze naar op zoek zijn. Jouw product en jouw specifieke kennis wil je duidelijk naar voren laten komen. BlueGear heeft me daar uitstekend bij geholpen. D.m.v. een blog kan ik nu mijn kennis delen en je kunt duidelijk zien waar ik tegenwoordig mee bezig ben.
Theo Labrujere heeft ervoor gezorgd dat ik veel meer bezoekers op mijn website mocht verwelkomen en dat heeft weer geleid tot nieuwe opdrachten.
Het is niet alleen Facebook, LinkedIn of je website, maar het gaat om het totaalplan. Theo heeft dat overzicht om alles op elkaar af te stemmen en zo heeft hij mij weer zichtbaar gemaakt. Wil jij dat jouw bedrijf of organisatie ook een gezicht krijgt op social media, praat dan eens met Theo!

Herman Harms, bouwkundig ontwerper, specialisatie ecologisch bouwen