al 15 jaar ervaring met SEO en SEA

Waardevolle investering

  • Organisch groeien met SEO

  • En/of: betaald groeien met SEA
  • Zoekwoorden-analyse

  • Concurrentie-analyse

  • Ondersteuning door professionele tools (optie)

SEO (Search Engine Optimization)

Je wilt met je website graag een toppositie in Google. Maar omdat iedereen dat wil, is de concurrentie vaak heftig, en gaat dat niet vanzelf. Je kunt de concurrentie voorblijven met Search Engine Optimization (SEO). Gebruikers van zoekmachines zoals Google kunnen talloze synoniemen en woordcombinaties gebruiken wanneer zij op internet naar jouw producten en diensten zoeken. Deze spontane, “natuurlijke” invoer van zoekmachinegebruikers (“organic search”) vormt de basis voor SEO: door aan te sluiten bij de taal en het gedrag en jouw klanten help je de zoekmachine te begrijpen wie er naar jouw website moeten worden geleid. De zoekwoorden zijn niet de enige factor, de illustratie op deze pagina toont een deel van de SEO Periodic Table van Search Engine Land waarin maar liefst 56 factoren zijn geïdentificeerd die bepalen welke positie jouw webpagina’s veroveren in de zoekresultaten van Google.

In deze periodieke tabel van SEO-elementen worden de factoren ingedeeld in de volgende categorieën:

  • Content
  • Architecture
  • HTML
  • Reputation
  • Links
  • User
  • en drie Niches: Local, Publishing, Ecommerce

SEA

SEA is Search Engine Advertising. Dat wil zeggen adverteren in zoekmachines zoals Google. Lees verder op de speciale SEA-pagina.

Check ook deze onderwerpen als je met je marketing aan de slag wilt:

Wat zeggen opdrachtgevers?

"Goed marketingadvies"

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer positief ben over BlueGear, over het werk van Theo. Vanaf het begin is het erg makkelijk om met hem te overleggen en mijn plannen hierdoor concreet te maken. Hij geeft goed marketingadvies zodat ik online een grote stijging qua websitebezoek heb ervaren sinds ik met hem samenwerk. Hierdoor heb ik veel meer klanten dan voorheen. Je kunt van alles aan hem overlaten (verbetering van je website, vindbaarheid, schrijven van blogs, verbetering van sociale media, zoekwoorden-onderzoek) waardoor je terecht kunt bij één persoon en niet naar een groot bureau hoeft te stappen. Vooral dit snelle schakelen, vind ik heel erg prettig. Ik adviseer Bluegear dan ook van harte bij anderen aan.

Rosalie Wubs, eigenaar VERA Shutters

"Stijgende lijn"

Zoals zovelen dacht ik dat het allemaal wel zelf kon. Beetje zoekwoorden invullen op je site, af en toe wat posten op social media en dan komt het vanzelf. Dat ging best een tijdje goed, maar het speelveld verandert steeds en als je eenmaal goed in je werkt zit, dan denk je ach, het gaat ook wel zonder dat SEO gedoe. Maar mijn website daalde de afgelopen half jaar echt drastisch in bezoekers. Nu heb ik nog steeds een goed gevulde orderportefeuille maar ik weet uit ervaring dat het soms ook ineens kan veranderen en als je er dan nog aan moet beginnen is het te laat. Gelukkig kwam Theo op mijn pad. En met hem heb ik een mooie contract afgesloten. Met zijn sociale media dashboard hou ik alle social media tegelijk bij. En de website worden door hem met analytics in de gaten gehouden. En ik heb natuurlijk ook maar een beperkt budget dus ipv dat hij alles doet, belt hij me af en toe en dan krijg een paar taken die ik die week moet doen. En het is echt waar, we zijn nog maar een maand goed op weg en de stijgende lijn is al weer zichtbaar. Ik kan jullie BlueGear van harte aanbevelen. Theo is iemand die de valkuilen van de kleine bedrijven goed begrijpt en maakt daar juist werk van.

Wilco Boksebeld, hovenier, Bladgoud Tuinen

"Perfect"

Theo schreef voor mij vijf fantastische artikelen. Boordevol info en zoekwoorden. Perfect, zo had ik het zelf nooit gekund.

Ilse de Vries, fotograaf, eigenaar Beeldbank

"Nieuwe opdrachten"

Sinds een jaar profileer ik me op sociale media. Maar ja, hoe doe je dat dan? Wat wil je vertellen en vooral wie wil je bereiken? In het intake gesprek met Theo waren dit de vragen om te beantwoorden. Je probeert mensen naar je website te krijgen, maar dan moeten ze daar ook hun vragen kunnen stellen, of vinden waar ze naar op zoek zijn. Jouw product en jouw specifieke kennis wil je duidelijk naar voren laten komen. BlueGear heeft me daar uitstekend bij geholpen. D.m.v. een blog kan ik nu mijn kennis delen en je kunt duidelijk zien waar ik tegenwoordig mee bezig ben.
Theo Labrujere heeft ervoor gezorgd dat ik veel meer bezoekers op mijn website mocht verwelkomen en dat heeft weer geleid tot nieuwe opdrachten.
Het is niet alleen Facebook, LinkedIn of je website, maar het gaat om het totaalplan. Theo heeft dat overzicht om alles op elkaar af te stemmen en zo heeft hij mij weer zichtbaar gemaakt. Wil jij dat jouw bedrijf of organisatie ook een gezicht krijgt op social media, praat dan eens met Theo!

Herman Harms, bouwkundig ontwerper, specialisatie ecologisch bouwen