Via online advertenties in Google of in sociale media bezoekers naar je website trekken. Voor SEO: zie de pagina over SEO-teksten
- Opdrachtgever bepaalt budget en duur van de campagne
- BlueGear richt een advertentiecampagne in
- BlueGear maakt de content voor de campagne (tekst en beeld)
- BlueGear zorgt voor een goede landingpage
- Tussentijds wordt de campagne geëvalueerd en bijgesteld
- Eindevaluatie.
al 15 jaar ervaring met SEO en SEA
Waardevolle investering
SEO (Search Engine Optimization)
Je wilt met je website graag een toppositie in Google. Maar omdat iedereen dat wil, is de concurrentie vaak heftig, en gaat dat niet vanzelf. Je kunt de concurrentie voorblijven met Search Engine Optimization (SEO). Gebruikers van zoekmachines zoals Google kunnen talloze synoniemen en woordcombinaties gebruiken wanneer zij op internet naar jouw producten en diensten zoeken. Deze spontane, “natuurlijke” invoer van zoekmachinegebruikers (“organic search”) vormt de basis voor SEO: door aan te sluiten bij de taal en het gedrag en jouw klanten help je de zoekmachine te begrijpen wie er naar jouw website moeten worden geleid. De zoekwoorden zijn niet de enige factor, de illustratie op deze pagina toont een deel van de SEO Periodic Table van Search Engine Land waarin maar liefst 56 factoren zijn geïdentificeerd die bepalen welke positie jouw webpagina’s veroveren in de zoekresultaten van Google.
In deze periodieke tabel van SEO-elementen worden de factoren ingedeeld in de volgende categorieën:
- Content
- Architecture
- HTML
- Reputation
- Links
- User
- en drie Niches: Local, Publishing, Ecommerce
SEA
SEA is Search Engine Advertising. Dat wil zeggen adverteren in zoekmachines zoals Google. Lees verder op de speciale SEA-pagina.