Zorgzame professionaliteit van een betrokken ondernemer
Wanneer onderscheidend ondernemen noodzaak is, dan koop je toch geen massa-product?
Bij de concurrent gaat het zo:
Bij BlueGear gaat het zo:
Portfolio
Waarom de naam BlueGear?
“Blue” wordt in de IT-branche geassocieerd met internettechnologie (denk bijvoorbeeld aan de bijnaam van IBM: Big Blue) en Gear betekent “versnelling”, “drijfwerk”, of “uitrusting”. Met andere woorden: BlueGear maakt gebruik van webtools en sociale media marketing om het online ondernemen mogelijk te maken en te verbeteren.
Historie
BlueGear is een eenmanszaak, opgericht in oktober 2008 door Theo Labrujere. BlueGear is gevestigd in Wijhe (in het mooie en gemoedelijke Salland, aan de IJssel halverwege Deventer en Zwolle) en heeft klanten in heel Nederland.
Over BlueGear, websites en sociale media
Een website is een marketing-instrument. Sociale media zijn dat ook, en apps en CRM-systemen, enz, enz. Vanuit onze gedrevenheid om de ontwikkeling van ondernemers te ondersteunen en hen verder te helpen in hun groei zetten we de vele tools in die de ondernemer ter beschikking staan om de onderneming bij de juiste doelgroepen in beeld te brengen en deze goed te bedienen. Elke website die we opleveren ademt de passie voor goed gestructureerde informatie, gevoel voor design, affiniteit met psychologie, en taalkundige expertise. Op sociale media brengen we relevante en prikkelende informatie voor de doelgroepen van onze opdrachtgevers.
Over BlueGear en marketing
Niemand vertelt graag over zichzelf hoe geweldig hij of zij is. Nou, dat komt goed uit, want dat doet BlueGear graag voor jou. We worden enthousiast van een authentiek verhaal, van geïnspireerde mensen. Dat verhaal brengen we graag een stapje verder. Via jouw website, sociale media, ondersteunende apps of software. Zodat jij je kunt concentreren op de ontwikkeling van jouw organisatie, producten en diensten. En je je geen zorgen hoeft te maken of je verhaal wel gehoord wordt en de juiste mensen bereikt.
Sponsoring / goede doelen
Met de sponsoring van diverse organisaties willen we laten zien dat wij niet alleen in woord, maar ook in daad duurzaam en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemerschap (MVO) een warm hart toedragen. De onderstaande organisaties of personen werden of worden door ons gesponsord door de bouw en het onderhoud van de website voor een gering bedrag of helemaal gratis uit te voeren:
Vrijwilliger voor Great Citizens Movement
Theo is vrijwilliger voor de Great Citizens Movement en verzorgt het onderhoud van de website.
Actiesite “Jaar van de bij” voor de Bijenstichting
Voor de bijenstichting werd een actiesite gebouwd en gehost ter gelegenheid van het Jaar van de Bij in 2012. In mei werd een landelijke bijentelling georganiseerd, resultaten werden online geregistreerd. Zo’n 150.000 bezoekers hebben de site bezocht.
Website en onderhoud voor Tomorowood: school voor meubelmakers in Cambodja
Arjan Moro en Thijs van Roomen bouwden een schooltje voor meubelmakers in Cambodja. Een zeer geslaagd project, het schooltje is gebouwd, er is een leraar aangesteld. Na het behalen van de doelen is de website opgeheven
Website en onderhoud voor volleybalvereniging HAVOC
Volleybalvereniging HAVOC in Haaksbergen werd enkele jaren door BlueGear gesponsord met bouw en onderhoud van hun website.
Startende ondernemer? Lees hier wat je moet weten voordat je aan een website begint!
Met welke marketing mix ga je de concurrentie aan? En hoe zit het met je MVO?