Sociale media zijn een belangrijke pijler in je marketing. Wat vaak over het hoofd wordt gezien is dat sociale media pas effectief worden als je de dwarsverbanden ziet met de "business" rondom sociale media, de algoritmes, zoekwoorden, SEO, je website, je netwerk-activiteiten, je "branding" als ondernemer en jouw merken, storytelling, enz, enz..

De meeste ondernemers doen wel iets met sociale media, maar weten vaak niet goed wat ze er precies mee aan moeten of hoe ze ermee kunnen omgaan. Dat is goed te begrijpen omdat sociale media een onderdeel zijn van je marketing en niet alleen praktische kennis vraagt (welke knopjes, wanneer post je wat, mag je alles gebruiken en delen, enz.), maar ook kennis van de "internetcultuur", "memes", influencers, en meer strategisch inzicht in de positie die jouw bedrijf op internet wil innemen. Hoe bepaal je wat je zegt en wat is bijpassend beeld?

Tien redenen waarom je deze worshop echt zou moeten volgen

In de workshop zijn jouw vragen leidend en krijg je direct antwoord op zowel jouw praktische als strategische vragen:

  1. Geen vraag is te gek, van beginner tot expert
  2. Bespaar jezelf heel veel tijd
  3. Krijg inzicht in wat voor jou de juiste weg is
  4. Wat doen je concurrenten?
  5. Ontdek welke sociale media voor jou van belang zijn
  6. Ontdek wat je kunt schrijven en wanneer
  7. Ontdek hoe je meer likes en volgers kunt krijgen
  8. Hands on: direct aan de slag met je berichten
  9. Krijg inzicht in de vele dwarsverbanden met andere marcom-activiteiten
  10. Een idioot lage prijs voor zo veel op maat gesneden en direct toepasbare kennis: € 250,-

Praktische informatie

  • Beschrijving
  • Programma
  • Voor wie
  • Startdatums
  • De trainer
  • Tarief
  • Ervaringen
Sociale media zijn een belangrijk instrument in je marketing. Wat vaak over het hoofd wordt gezien is dat sociale media pas effectief worden als je de dwarsverbanden ziet met de "business" rondom sociale media, de algoritmes, zoekwoorden, SEO, je website, je netwerk-activiteiten, je "branding" als ondernemer en jouw merken, storytelling, enz, enz..
De workshop duurt een dagdeel waarin alle ruimte is voor de vragen van de deelnemer(s). Indien gewenst, dan werken we met een online sociale media dashboard. De training wordt bij voorkeur op locatie gedaan, maar kan ook via een online sessie worden aangeboden.

Non-profit organisaties, ondernemingen of personen (zzp'ers en werknemers) die een aantal knelpunten en vragen opgelost willen zien. De workshop geeft je meer inzicht, en zal je effectiviteit en professionaliteit versterken. Voor organisaties die strategische doelstellingen hebben is de training Content Marketing mogelijk een betere keuze.

De workshop wordt in goed overleg gepland met de opdrachtgever. De workshop neemt 1 dagdeel in beslag.

De training wordt gegeven door Theo Labrujere. Theo is marcom-adviseur met een taalkundige achtergrond (UvA) en was al vroeg actief op Linkedin (2005), Twitter (2007/2008) en YouTube. Later volgden Facebook, Pinterest, Instagram, Whatsapp. Theo werkt(e) voor de sociale media van opdrachtgevers als de Cleantech Regio, de Bijenstichting, Honda Wesselink, Bladgoud tuinen en ondernemersvereniging Gastvrij Wijhe.

Het tarief is € 250,- per persoon. Maximaal 5 deelnemers. Bij meerdere deelnemers wordt een offerte op maat gemaakt. Desgewenst kan ook een meer op maat gesneden workshop worden samengesteld. Bij een workshop op locatie moet rekening worden gehouden met extra reiskosten.
Edzo Struif, FoodSteps: "Namens FoodSteps BV hartelijk dank voor jouw gastvrijheid in het mooie Noorden. Wij hebben veel bijgeleerd in jouw persoonlijke cursus en training over de ontwikkeling van onze nieuwe website en concrete mogelijkheden voor een betere 'zichtbaarheid' van ons bedrijf op social media met focus op LinkedIn. Ook de lunch was uitstekend verzorgd. Onze dank hiervoor! Wij zullen jou zeker bij onze collega ondernemers adviseren!"

 

Ja, ik ga nu mijn sociale media aanpakken !!