Photo credits: Rui Matos, dreamstime.com
BlueGear helpt je op weg…
Marketing Academy
Hoe kan de negatieve impact (of schade aan stakeholders) worden voorkomen en hoe kunnen we positieve invloed verder ontwikkelen? Naar aanleiding van de faude schandalen bij Volkswagen (Dieselgate) en Imtech schreef ik een uitgebreid artikel wat is geplaatst bij de bekende marketing-blogsite Frankwatching. Hoe zijn de problemen bij bedrijven als Volkswagen en Imtech ontstaan? En wat zouden mogelijke oplossingen zijn? Een open bedrijfscultuur en stakeholderdialoog had misschien veel van de problemen kunnen voorkomen. Ik leg uit hoe zo’n stakeholderdialoog eruit ziet en hoe je er zelf mee aan de slag kunt gaan. Lees verder op Frankwatching: Kun je een schandaal zoals Volkswagen voorkomen door communicatie?
Thema's
Meer tips en inzichten
Breng structuur aan in je marketing, de sales funnel en het AIDA-model helpen je daarbij!
Waarom zoekwoordenonderzoek onmisbaar is in je marketing-aanpak, 9 marketing-elementen die je niet wilt negeren!