Website-onderhoud

website onderhoud

Photo credit: Adeolu Eletu, unsplash.com

Het onderhoud aan je website en marketing hoef je niet zelf te doen. Zou het niet een hele zorg minder zijn zijn als je weet dat er aan je zichtbaarheid en marketing gewerkt wordt op een vaste basis? Dat je feedback krijgt op wat er nodig is in je marketing en onderhoud aan je website zodat je je daarover geen zorgen meer hoeft te maken? "We've got you covered!" BlueGear kan voor jou de "webmaster-op-afstand" zijn, zelfs als je website niet bij ons wordt gehost.

Voorbeelden van onderhoudswerkzaamheden:

  • Verbeteren van de vindbaarheid in Google van jouw website
  • Aanpassen website aan wet- en regelgeving (denk bijv. aan cookies, AVG, privacy)
  • Zoekwoordenonderzoek en vervolgens herschrijven of redegiren van de teksten op je website (SEO)
  • Ontwikkelen van landingpages
  • Analyseren van Google Analytics, implicaties ervan voor jouw marketing
  • Inzetten van sociale media en content marketing om meer bezoek naar uw landingpages of website te trekken
  • Zie voor de samenhang in deze werkzaamheden: Verbeteren van de sales funnel

Het onderhoud aan uw website en marketing kan voor een vaste periode op bijvoorbeeld maandbasis en een vast uurtarief worden afgesproken.

Meer weten over website- & marketing-onderhoud? Neem even contact op...

 

Tooling & Automation

Bij marketing automation draait het er in hoofdzaak om de juiste content, op het juiste moment, op de juiste plaats bij de juiste persoon te krijgen. Je wilt tijdens de klantreis de klant voeden en op z'n wenken bedienen. Dat wordt lastig zonder een aantal zaken te automatiseren. Denk eens aan:

  • het opbouwen van een mailinglist (bijvoorbeeld met Mailchimp)
  • het bevorderen van contactmogelijkheden op de website (bijvoorbeeld met Zendesk Chat of een Whatsapp-knop)
  • het opzetten van een CRM-bestand (bijvoorbeeld met Hubspot)
  • het bevorderen van klantentrouw en ambasadeursschap met content marketing (met ons sociale media dashboard)
  • het meten van webbezoek en conversies op de website (met Google Analytics)
  • het vergroten van bereik en het aantal leads (met Google Adwords of social selling in Twitter, LinkedIn, Instagram of Facebook)

Meer weten over marketing automation? Neem even contact op...