BlueGear helpt het verschil te maken

Marketing volgens de American Marketing Association:

Marketing is the activity, set of institutions, and processes for
creating, communicating, delivering, and exchanging offerings that have value for
customers, clients, partners, and society at large. (Approved July 2013)

De AMA-definitie geeft dus aan dat de marketeer waarde schept in brede zin: niet alleen voor klanten, maar ook voor
verschillende stakeholders en zelfs de "society at large". BlueGear ziet hierin ondersteuning voor de gedachte dat
bedrijven en organisaties een onderdeel zijn van de samenleving en dus ook daar het verschil kunnen maken.
Jouw betekenis voor klanten is wel duideljk, maar wat is je rol in de samenleving? Daar het verschil maken
is van grote betekenis. Voor jouw bedrijf en voor de samenleving.

Waarom BlueGear?

eerste versie banner 02

Uit liefde voor jouw vak


 

Dat werkt inspirerend en verbindend:

BlueGear vertelt je verhaal met passie!

eerste versie banner 03

Omdat je wilt bijdragen aan jouw leefomgeving

 

Creëer meerwaarde in je plaats of regio:

BlueGear betrekt mensen en vergroot je impact!

eerste versie banner 04

Omdat je meer klanten wilt


 

Elk bedrijf kan kansen scheppen:

BlueGear is een sterke partner als je in beeld wilt komen of blijven.

eerste versie banner 05

Omdat je met ontwikkeling en onderhoud scherp blijft

 

Groei met aandacht voor website en sociale media:

BlueGear regelt het naar wens, met "zorgzame professionaliteit".

 

Niemand vertelt graag over zichzelf hoe geweldig hij of zij is. Nou, dat komt goed uit, want dat doet BlueGear graag voor jou. We worden enthousiast van een authentiek verhaal, van geïnspireerde mensen. Dat verhaal brengen we graag een stapje verder. Zodat jij je kunt concentreren op de ontwikkeling van uw organisatie, producten en diensten. Zodat je je geen zorgen hoeft te maken of je verhaal wel gehoord wordt en de juiste mensen bereikt.

Historie

BlueGear is opgericht in oktober 2008 door Theo Labrujere. BlueGear is gevestigd in Wijhe (aan de IJssel, vlakbij Zwolle) en heeft klanten in heel Nederland. Wil je meer weten, bekijk dan Theo's profiel op LinkedIn of vraag om een connectie:

View Theo Labrujere's profile on LinkedIn

Waarom de naam BlueGear?

"Blue" wordt in de IT-branche geassocieerd met internettechnologie (denk bijvoorbeeld aan de bijnaam van IBM: Big Blue) en Gear betekent “versnelling”, “drijfwerk”, of “uitrusting”. Met andere woorden: BlueGear maakt gebruik van webtools en sociale media marketing om het online ondernemen mogelijk te maken, te verbeteren of te versnellen.

Aanpak

BlueGear werkt graag samen en heeft ervaring met vrijwel alle aspecten van communicatie en marketing, zowel offline als online. Marketing is complex, daarom bezien we de vele mogelijkheden graag in onderlinge samenhang en maken we er samen met de klant een sterk verhaal van dat goed is afgestemd op het budget. Zie voor een uitgebreidere beschrijving van onze integrale aanpak het artikel over de verbetering van de sales funnel en de klantreis.

BlueGear is ook actief onder de handelsnamen StakeholdersFirst en BlogDog

  • StakeholdersFirst: voor stakeholder-communicatie, desgewenst met ondersteuning van sociale media monitoring software
  • BlogDog: inzet van sociale media, desgewenst met ondersteuning van sociale media monitoring software